Apklausti 2085 klientai
UAB „Šiaulių vandenys“ surenka nuotekas nuotekų tinklais ir valo jas nuotekų valymo įrenginiuose. Nuo šio darbo kokybės priklauso Šiaulių miesto, vandens telkinių aplinka ir ekologinė būklė. Neretai vartotojai nepastebi nuotekų tinklų sistemos sutrikimų, nes dėl sistemos gedimų ne visada sutrinka nuotekų tvarkymo paslauga gyventojams.
Bendrovei svarbu sužinoti, ar gyventojus tenkina nuotekų tvarkymo paslauga, ar dėl to jie patiria kokių nepatogumų. Didžioji dalis (92,2 proc.) respondentų teigė, jog yra patenkinti šios paslaugos kokybe, 3,8 proc. - nebuvo patenkinti.
Avarijas šalinantys darbuotojai vertinami teigiamai
UAB „Šiaulių vandenys“ iš viso eksploatuoja 1253,8 km vandentiekio ir nuotekų tinklų. Dalis vamzdynų yra seni ir susidėvėję. Avarinės būklės tinkluose nepavyksta išvengti avarijų. Dėl įvykusių gedimų gali pablogėti teikiamų paslaugų kokybė, todėl bendrovė didžiulį dėmesį skiria tinklų priežiūrai ir renovacijai.
Ši problema sprendžiama kompleksiškai. Siekiant išvengti avarijų nuotakyno tinkluose, vamzdynai periodiškai yra valomi, plaunami, tiriami TV diagnostikos įranga. Vandentiekio tinklo sutrikimai operatyviai kontroliuojami pasitelkus naujausias technologijas – vandentiekio tinklo hidraulinį modelį ir netekčių mažinimo sistemą. Taip pat 2017 m. bendrovė pradėjo įgyvendinti vandentiekio ir nuotekų tinklų rekonstrukcijos projektą, kurio metu iki 2019 m. pabaigos iš viso bus rekonstruota 48,7 km blogiausios būklės vandentiekio ir nuotekų tinklo.
Apklausos metu klientų buvo prašoma įvertinti įmonės darbuotojų, kurie šalina vandentiekio/nuotekų tinklų gedimus gatvėje, darbo kokybę.
Didelė dalis respondentų atsiliepė teigiamai apie šių darbuotojų darbą. 63,1 proc. apklaustųjų teigė, kad darbuotojai greitai pašalino gedimus, 63,5 proc. tvirtino, kad darbuotojai gerai išmano savo darbą, 64,4 proc. pažymėjo, kad darbuotojai dirbo atsakingai ir pareigingai.
Maža dalis respondentų (4,5 proc.) teigė, jog gedimai šalinami negreitai, kad darbuotojai neišmano savo darbo pažymėjo 3,1 proc. apklausos dalyvių, kad dirba neatsakingai teigė 3,6 proc. Trečdalis respondentų pasirinko atsakymo variantą „Nežinau“, todėl galima daryti prielaidą, jog jiems neteko matyti gatvėje įvykusių gedimų ar tiesiog nesidomėjo, kaip atliekami tokie darbai (žr. 2 pav.).
Aptarnauja mandagiai ir profesionaliai
Bendrovė siekia, kad darbuotojai greitai ir kvalifikuotai išspręstų gyventojams iškilusias problemas bei atsakytų į rūpimus klausimus. 57,2 proc. apklaustųjų teigė, kad jiems teko kreiptis į bendrovės personalą. Šios dalies vartotojų prašėme įvertinti juos aptarnavusių darbuotojų darbo kokybę.
Didžioji dalis apklaustųjų (94,8 proc.) mano, jog UAB „Šiaulių vandenys“ darbuotojai aptarnauja mandagiai, pagarbiai, 3,2 proc. įvertino neigiamai. Net 92,1 proc. respondentų teigė, kad bendrovės darbuotojai yra geranoriški, o 3,8 proc. nesutinka su šiuo teiginiu. Darbuotojai greitai sprendžia iškilusias problemas – taip pažymėjo 87,2 proc. apklausos dalyvių, 5,8 proc. pasisakė priešingai, o 6,9 proc. neišreiškė nuomonės. 88,9 proc. apklaustų klientų tvirtino, kad bendrovės darbuotojai dirba profesionaliai, 3,9 proc. nesutinka su šiuo teiginiu, o likusieji 7,2 proc. teigė nežinantys. Bendrovės darbuotojai problemas sprendžia pažadėtu laiku, taip teigė 87,2 proc. apklaustųjų, 4,4 proc. pažymėjo priešingai, o 8,4 proc. nežino (žr. 3 pav.).
Randa aktualios informacijos
Bendrovė nuolat rengia ir savo interneto svetainėje www.siauliuvandenys.lt ar vietinės žiniasklaidos priemonėse skelbia, o taip pat su sąskaitomis pateikia klientams aktualius pranešimus, pasiūlymus bei informaciją apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas. Gauti apklausos duomenys rodo, kad klientai pastebi skelbiamą informaciją, taip teigia 84,0 proc. respondentų. 9,7 proc. apklausos dalyvių pažymėjo, jog neranda informacijos.
Klientai pateikė siūlymų ir pastabų
Apklausos metu respondentai pateikė 462 komentarus dėl paslaugų ir aptarnavimo kokybės. Daugiausiai pastabų sulaukta dėl vandens kokybės, vandens apskaitos prietaisų būklės ir tikrinimo laiko, paslaugų kainos, popierinių sąskaitų pristatymo ir kt.
UAB „Šiaulių vandenys“ vertina klientų nuomonę bei pateiktas pastabas ir, atsižvelgdama į jas, siekia tobulinti savo darbą.
Mūsų svetainė naudoja slapukus. Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais. Jei su tuo sutinkate, spauskite „sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Plačiau apie Privatumo ir slapukų politiką.
Užklausos formos veikimui naudojame Recaptcha, kuris padeda atskirti Jus nuo interneto robotų, kurie siunčia spam tipo informaciją.
Todėl, kad užtikrintume šios užklausos formos veikimą, Jūs turite pažymėti "sutinku su našumo slapukais".
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Funkciniai slapukai (būtini)Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės. |
|
Našumo slapukaiŠie slapukai leidžia apskaičiuoti svetainės lankomumą ir duomenų srauto šaltinius tam, kad galėtume sužinoti ir patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės "Google Analytics" statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai Jūsų neidentifikuoja. |
|
Reklaminiai slapukaiŠie slapukai padeda rinkti informaciją apie Jūsų veiksmus mūsų svetainėje. Atsižvelgdami į tai, kuo Jūs domitės, mes galėtume pateikti Jums aktualios informacijos interneto svetainėje, naujienlaiškiuose. Jeigu su tuo nesutinkate, palikite šį langelį nepažymėtą. |