2017 m.

Vandentiekio vartotojai bus informuojami SMS žinutėmis

2017 m. vasario 22 d.

UAB „Šiaulių vandenys“ įdiegė SMS pranešimų siuntimo sistemą, kuri padės tiksliai ir efektyviai informuoti klientus. Nuo šiol bendrovės klientai mobiliojo ryšio trumposiomis žinutėmis bus informuojami apie planuojamus vandentiekio ir nuotekų tinklų remonto darbus, įvykusias avarijas, jų likvidavimą. Taip pat klientai žinutėmis bus kviečiami atnaujinti sutartis, bus pranešama apie vykdomą šalto vandens skaitiklių patikrą, papildomas paslaugas, primenama apie skolas.

Atnaujinami klientų duomenys

„Tai greitas ir nebrangus klientų informavimo būdas, lyginant su tokių pranešimų siuntimu popieriniuose laiškuose, - apie įdiegtą naujovę sakė UAB „Šiaulių vandenys“ Abonentų aptarnavimo ir pardavimų departamento vadovė Silva Karpenkienė. - Šiandien informacinės technologijos yra nebeatsiejamos nuo mūsų kasdieninės veiklos. Bendrovė siekia prisitaikyti prie kintančių rinkos poreikių ir su savo klientais bendrauti šiuolaikinėmis priemonėmis.“

Pastaruoju metu UAB „Šiaulių vandenys“ atnaujina geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartis ir tuo pačiu klientų duomenis. Bendrovės duomenų bazėje jau sukaupta apie 41 tūkst. arba 77 proc. patikslintų klientų kontaktų.

„Atnaujinant sutartį, bendrovė atsiklausia kiekvieno kliento, kuriuo telefono numeriu jis norėtų gauti pranešimus. Jei klientas nepageidauja, jam pranešimai nebus siunčiami. Tačiau raginu žmones pasitikėti bendrove ir nebijoti pateikti kontaktų. Noriu užtikrinti, kad klientams bus siunčiami tik su bendrovės veikla susijusi informacija, nebus jokių reklaminių pranešimų“, - sakė S. Karpenkienė.

Žinutės pasieks konkrečius vartotojus

Įdiegta SMS pranešimų siuntimo platforma yra susieta su žinučių siuntimo operatoriumi ir su UAB „Šiaulių vandenys“ duomenų baze, kurioje ir kaupiami atnaujinti klientų duomenys.

Pasak Silvos Karpenkienės, sistema leidžia atrinkti ir siųsti pranešimus tiksliniams klientams pagal detalius duomenis, pavyzdžiui, pagal vartotojo mokėtojo numerį, pagal konkrečią gatvę, namo ir buto numerį. Tai ypač aktualu, pavyzdžiui, vandentiekio ir nuotekų tinklų remonto ar avarijų atvejais, kai reikia informuoti tik dalį konkrečių vartotojų.

Jei pasitaikytų netikslumų siunčiant SMS žinutes, UAB „Šiaulių vandenys“ prašo gyventojų apie tai pranešti bendrovės Klientų aptarnavimo tarnybai tel. (8 41) 592 262 arba elektroniniu paštu aptarnavimas@siauliuvandenys.lt.

Palaipsniui bus atsisakoma popierinių pranešimų

„Bendrovė mažins, o su laiku ir visai atsisakys laiškų siuntimo įprastu paštu ir skatins savo klientus naudotis informacinėmis technologijomis. Taip ne tik sutaupysime lėšų ir laiko, bet ir galėsime palaikyti glaudesnį ryšį su vartotojais“, - apie planus gerinti klientų informavimą ir aptarnavimą sakė Silva Karpenkienė.

Bendrovė kol kas neatsisakys popierinių pranešimų apie geriamojo vandens tiekimo nutraukimą atliekant planuojamus vandentiekio ir nuotekų tinklų remonto darbus ar įvykus avarijai. „Tokie skelbimai paprastai iškabinami daugiabučių namų laiptinėse, tačiau tikime, jog šiais atvejais mūsų klientai bus labiau patenkinti tokią informaciją gavę tiesiogiai į savo telefoną“, - sakė S. Karpenkienė.

Informacija apie planinius vandentiekio ir nuotekų tinklų remonto ar avarijos likvidavimo darbus nuolat atnaujinama bendrovės interneto puslapyje www.siauliuvandenys.lt, Paros informacija.
Paskutinį kartą redaguota: 2018-04-11