Klientų aptarnavimo standartas

UAB „Šiaulių vandenys" Klientų aptarnavimo standartas - tai vidinis įstatymas, kuriame išdėstomi pagrindiniai darbo su klientais reikalavimai.

Standarto paskirtis - apibrėžti bendrovės darbo efektyvumo lygmenį, kuris privalo būti vienodai suprantamas visų klientus aptarnaujančių darbuotojų. Į standartą įtraukiami tik tokie reikalavimai, kurių vykdymas gali būti pamatuojamas.

Remdamiesi standarte aprašytais principais Bendrovės darbuotojai priima sprendimus ir standartinėse, ir nestandartinėse klientų aptarnavimo situacijose siekdami išlaikyti aukštus aptarnavimo reikalavimus, išpildyti sutartus ir įsipareigotus klientų pageidavimus bei užsitikrinti jų lojalumą.

Standartas apima reikalavimus, taikomus visiems bendrovės „Šiaulių vandenys" darbuotojams bei ypatingai reikalavimus tiems, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais.

Bendrovės klientai aktualiais klausimais kreipiasi į Abonentų aptarnavimo ir pardavimų departamento specialistus

 

Siekiame, kad mūsų kasdieniai darbai atitiktų šiuos pagrindinius principus:

 

MŪSŲ PRIORITETAI
Klientų aptarnavimas - svarbesnis už bet kurį kitą darbą!

 

MŪSŲ KOMPETENCIJA
Teisingai iš pirmo karto!

 

MŪSŲ NUOSTATA BENDRAUJANT SU KLIENTU
Paslaugumas ir mandagumas!

 

MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAS
Laikome, kad mūsų patikimumas yra pažadų realumas, susitarimų bei įsipareigojimų laikymasis, siekiame įgyvendinti visus susitarimus ir įsipareigojimus.

 

MŪSŲ KREDO
Pagarba klientui = jo laiko taupymas!



Uždaroji akcinė bendrovė "Šiaulių vandenys", Vytauto g. 103, LT-77160 Šiauliai. Tel. (8 41) 525 550; faks. (8 41) 592 266; el. paštas office@siauliuvandenys.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Įmonės kodas 144133366. PVM mokėtojo kodas LT441333610